Transport gratuit pentru comenzile mai mari de 300 RON!

Conditii generale de utilizare a site-ului

 

Li Nails Boutique SRL a creat site-ul www.linailsboutique.ro pentru a-şi informa personal toţi clienţii. Utilizarea acestui site de către dumneavoastră este condiţionată de respectarea condiţiilor generale de acces şi de utilizare detaliate mai jos, precum şi de respectarea ansamblului de legi aplicabile. Atunci când accesaţi site-ul, când îl parcurgeţi şi îl utilizaţi, dumneavoastră acceptaţi implicit şi necondiţionat condiţiile generale, care prevalează asupra oricărei alte înţelegeri pe care aţi putea s-o aveţi cu Li Nails Boutique SRL.

Din considerente proprii, putem anula sau refuza orice comanda, daca avem suspiciuni legate de identitatea falsa a clientului, comportament verbal necorespunzator, etc. Avem dreptul de a ne selecta clientii.

 

Informaţii despre utilizarea datelor dumneavoastră personale

În calitate de autor/proprietar/administrator al website-ului www.linailsboutique.ro, Li Nails Boutique SRL se angajează să păstreze caracterul confidenţial al informaţiei furnizate de către dumneavoastră la accesarea şi completarea formularului electronic de candidatură.

În conformitate cu prevederile Legii nr. 677/2001, vă informăm că beneficiaţi de următoarele drepturi:

Li Nails Boutique SRL îşi rezervă dreptul de a schimba şi actualiza în orice moment conţinutul website-ului www.linaisboutique.ro, precum şi Politica de confidenţialitate fără nici un fel de notificare prealabilă. De aceea, vă rugăm să vizitaţi periodic această secţiune pentru a verifica termenii şi condiţiile pe care aţi agreat să le respectaţi.


Confirmarea și prelucrarea comenzilor


Orice comandă este trimisă către client, doar după confirmarea telefonică a acesteia.

Dacă din motive independente de SC LI NAILS BOUTIQUE SRL, clientul nu poate fi contactat telefonic ( număr plasat greșit în comandă, telefon închis, etc. ), comanda se va anula în a treia zi lucrătoare, după recepționarea acesteia.

Se efectuează 2 încercări telefonice de contactare a clientului, ulterior se trimite notificare prin e-mail, mesaj text sau notificare PUSH, după caz.

 

Administrarea parolelor si codurilor de acces

În cursul procedurii de înregistrare, vă alegeţi un nume de cont şi o parolă. Sunteţi singurul responsabil pentru păstrarea caracterului confidenţial al contului dumneavoastră, precum şi a parolei şi al tuturor acţiunilor pasibile de a fi executate în contul şi/sau cu parola dumneavoastră. Vă angajaţi să informaţi imediat Li Nails Boutique SRL cu privire la orice utilizare neautorizată a contului şi/sau parolei dumneavoastră, precum şi să vă asiguraţi că vă deconectaţi la ieşirea din fiecare sesiune. Li Nails Boutique SRL nu va putea fi făcută responsabilă în caz de pierdere, daună sau lipsă a beneficiului rezultând din neîndeplinirea de către dumneavoastră a acestor obligaţi

 

Date personale si alte date 

Puteţi consulta acest site fără să vă dezvăluiţi identitatea sau să daţi cea mai mică informaţie în ceea ce vă priveşte.

Informaţiile fără caracter personal pe care ni le veţi comunica vor fi considerate ca fiind neconfidenţiale şi vor putea fi utilizate şi difuzate de către Li Nails Boutique SRL afiliaţilor săi şi membrilor reţelei sale comerciale în mod liber, cu respectarea dispoziţiilor legale aplicabile, precum şi a dispoziţiilor privind secretul bancar.

GDRP : 

Date personale prelucrate

  Datele personale pe care le prelucram sunt, in principal, datele tale de identificare, tranzactionale, financiare, demografice, de localizare sau alte date personale pe care le colectam direct de la tine sau din alte surse atunci cand devii clientul nostru, sau cand folosesti produsele sau serviciile noastre.

Modalitatea de prelucrare a datelor personale         

   Prelucram datele personale doar pentru scopuri legitime, precum acela de a-ti furniza produse si servicii sau pentru a-ti oferi asistenta cu privire la incheierea unei oferte comerciale (daca este cazul), de a te identifica prin intermediul mijloacelor de comunicare sau in sediile Upgrade Corporation, in scop de marketing, pentru imbunatatirea si dezvoltarea produselor si serviciilor pe care ti le oferim, pentru a preveni si combate fraudele etc. Prelucrarea datelor personale se intemeiaza intotdeauna fie pe executarea contractelor incheiate cu noi, pe nevoia de a respecta o obligatie legala, pe interesul nostru legitim sau un interes public major sau, dupa caz, pe consimtamantul tau daca ti-ai manifestat optiunea in acest sens.      

 Administrarea acordurilor exprimate     

  Pentru a-ti putea oferi produse si servicii personalizate, respectiv cat mai apropiate de interesele tale, putem prelucra date personale care permit identificarea preferintelor si/sau a comportamentului tau, inclusiv prin procese automate, care nu presupun interventie umana. Pentru aceasta, respectiv pentru comunicarile de marketing direct, vom tine intotdeauna cont de optiunile tale.

Ca sa fie cat mai simplu pentru tine, trebuie sa stii ca poti sa verifici si sa modifici oricand acordurile existente prin website-ul nostrum la sectiunea protectia datelor

Comunicarea de date personale catre alti destinatari    

  Pentru a-ti oferi servicii cat mai competitive, pentru a executa tranzactiile pe care le initiezi, pentru indeplinirea obligatiilor legale ce ne revin sau in alte scopuri legitime este posibil sa transmitem datele tale personale catre autoritati publice, consultanti externi, , alte institutii financiar-bancare, imputerniciti catre care am externalizat furnizarea anumitor servicii si alte categorii de destinatari, din Romania sau din afara ei sau a Uniunii Europene/Spatiului Economic European, asigurandu-ne insa intotdeauna ca instituim garantii adecvate pentru protejarea datelor tale (spre exemplu, clauze contractuale standard, existenta unor reguli corporatiste obligatorii etc).     

Timpul de prelucrare

              Datele tale personale sunt prelucrate pe tot parcursul relatiei noastre contractuale si, dupa finalizarea acesteia, cel putin pe perioada impusa de prevederile legale aplicabile in domeniu, inclusiv, dar fara limitare, la dispozitiile privind arhivarea.

Drepturile consumatorului si modalitati de aplicare

              Pe langa drepturile existente, de la data aplicarii Regulamentului beneficiezi de drepturi aditionale. Iata lista completa a drepturilor pe care le ai:         

• Dreptul la informare – poti solicita informatii privind activitatile de prelucrare a datelor tale personale;

• Dreptul la rectificare – poti rectifica datele personale inexacte sau le poti completa;

• Dreptul la stergerea datelor ("dreptul de a fi uitat") – poti obtine stergerea datelor, in cazul in care prelucrarea acestora nu a fost legala, in alte cazuri prevazute de lege, la cererea utilizatorului. 

• Dreptul la restrictionarea prelucrarii - poti solicita restrictionarea prelucrarii in cazul in care contesti exactitatea datelor, precum si in alte cazuri prevazute de lege;

• Dreptul de opozitie – poti sa te opui, in special, prelucrarilor de date care se intemeiaza pe interesul nostru legitim;

• Dreptul la portabilitatea datelor - poti primi, in anumite conditii, datele personale pe care ni le-ai furnizat, intr-un format care poate fi citit automat sau poti solicita ca respectivele date sa fie transmise altui operator;

• Dreptul de a depune plangere - poti depune plangere fata de modalitatea de prelucrare a datelor personale la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal;

• Dreptul de retragere a consimtamantului – in cazurile in care prelucrarea se intemeiaza pe consimtamantul tau, ti-l poti retrage oricand. Retragerea consimtamantului va avea efecte doar pentru viitor, prelucrarea efectuata anterior retragerii ramanand in continuare valabila;

• Drepturi suplimentare aferente deciziilor automate: poti cere si obtine interventia umana cu privire la respectiva prelucrare, iti poti exprima propriul punct de vedere cu privire la aceasta si poti contesta decizia.       

Date Personale

Preocupându-se în mod special de transparenţa şi protecţia drepturilor dumneavoastră, Li Nails Boutique SRL nu-şi va procura informaţii care să permită unor terţi să vă identifice personal, exceptând situaţia în care dumneavoastră înşivă vă dați acordul pentru această operațiune.

Nicio exploatare comercială, fie ea parţială, a datelor primite nu va putea fi efectuată fără acordul dumneavoastră prealabil.

Aceste informaţii sunt confidenţiale şi păstrate de către Li Nails Boutique SRL, afiliaţii săi şi membrii reţelei sale comerciale, în conformitate cu prevederile Legii nr. 677/2001.

Date fara character personal

Informaţiile fără caracter personal pe care ni le comunicaţi şi care se referă la preferinţele dumneavoastră, interesele principale şi pasiunile dumneavoastră sunt utilizate pentru a crea şi a vă propune produse şi servicii adaptate gusturilor dumneavoastră.

Este posibil să obţinem informaţii în mod automat, dar care nu pot fi în nici un caz asociate vreunei persoane. Aceste informaţii se referă la tipul de browser pe care îl utilizaţi, la platforma computerului dumneavoastră şi la numele domeniului prin care aveţi acces la site-ul nostru.  

Politica de Retur  

Linailsboutique.ro ofera retur pentru clientii care notifica intentia lor in termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea coletului. 

Comenzile cu livrare pe teritoriul Romaniei sunt eligibile pentru retur.

In cazul comenzilor cu livrare internationala, costurile de retur cad in sarcina clientului. Produsele se pot returna prin orice firma de curierat care asigura livrarea coletului de retur la depozitul Comerciantului. Adresa la care se trimit coletele de retur este: Str. București, nr. 26A, Constanta, Romania.

Clientul se obliga sa notifice Linailsboutique.ro intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin e-mail la contact@linailsboutique.ro sau prin telefon la numerele de telefon 0735579757 / 0728663909, in caz contrar, linailsboutique.ro poate refuza coletul. 

Informatiile necesare care trebuie furnizate linailsboutique.ro pentru trimiterea curierului sunt urmatoarele:

· data expedierii coletului;

· numarul Comenzii;

· suma de returnat;

· adresa de unde curierul urmeaza sa preia coletul de retur;

· modalitatea de plata dorita (datele contului bancar sau voucher de cumparaturi echivalent cu suma produselor returnate).

Toate costurile de retur ale produselor/garantie comerciala ( LIVRARE, AMBALARE, ETC. ) vor fi suportate de catre CONSUMATOR, intrucat SC LI NAILS BOUTIQUE SRL,  a adus la cunostinta acest lucru iar prin acceptarea acestor TERMENE SI CONDITII, se confirma luarea la cunostinta de catre consumator. Conform OUG 34/2014, ART. 14, ALIN. 2, CONSUMATORUL VA SUPORTA TOATE COSTURILE DIRECTE DE RETURNARE ALE PRODUSELOR ( COSTURILE DE LIVRARE, AMBALARE, ETC. ), PRIN CURIER ALES DE VOIE.

Sunt exceptate de la retur produsele mentionate in OUG34/2014, art. 16.

Privind dreptul de denunţare a contractului, consumatorul trebuie să ştie că, din momentul în care a primit un produs comandat pe internet, are 14 zile pentru a-l returna, dacă nu este mulţumit de el; nu trebuie să invoce vreun motiv.    

Orice neconcordanță asupra comenzilor primite, se anunță in maximum 2 zile de la data primirii coletului. Ulterior acestui termen, nu ne mai asumăm răspunderea asupra integrității produselor și comenzii, intrucât după acest termen, nu se mai pot efectua verificări interne.

 

Conditii de returnare a produselor

In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost trimise Clientului, in ambalajul original, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificat de garantie etc.). Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara defecte (cu exceptia viciilor ascunse si exceptand defectele deja semnalate de Client in corespondenta cu linailsboutique.ro). 

Produsele ce constituie un set trebuie returnate ca set. 

In cazul in care o comanda la care s-a oferit produs cadou este returnata integral, clientul este obligat sa returneze si produsul cadou in starea lui originala, nedeteriorata si nedesigilata.  


Retur DOA (Dead on arrival)

In eventualitatea in care produsul achizitionat este nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, cu conditia notificarii in scris in termen de 48 de ore de la primirea produsului.  


Termene de returnare a banilor

Pentru retururi integrale de comenzi, Clientul primeste banii aferenti produselor returnate in interval de 14 de zile calendaristice de la data la care linailsboutique.ro este informat de catre client cu privire la decizia acestuia de a returna produsele.

Dupa validarea returului, clientul poate primi, la alegere, contravaloarea produselor sub forma unui cupon valoric pe care il va putea folosi in termen de 30 zile de la data confirmarii primirii returului de catre linailsboutique.ro. Dupa aceasta data cuponul isi pierde valabilitatea.

 

Solutionarea conflictelor. Legea aplicabila

Orice conflict aparut intre linailsboutique.ro si Clienti va fi rezolvat pe cale amiabila. In cazul in care acest lucru nu este posibil, prima cale de solutionare este medierea, in conditiile legii, iar daca aceasta esueaza se apeleaza la instantele romanesti competente de la domiciliul linailsboutique.ro.

 

Frauda

Crearea de conturi multiple folosind astfel de adrese generate automat si care expira dupa o perioada predefinita, pentru a putea beneficia de promotii sau oferte, sau orice comportament fraudulos in masura sa afecteze bunul mers al campaniilor, este interzisa si va fi considerata o tentativa de frauda. Proprietarul site-ului linailsboutique.ro isi rezerva dreptul de a suspenda conturile astfel create si de a retrage beneficiile aferente promotiilor sau ofertelor in curs, de a anula contul fara preaviz, instiintare, alte formalitati sau despagubiri.

Orice tentativa de frauda sau orice frauda (cum ar fi dar fara a se limita la: accesarea datelor Clientilor linailsboutique.ro, alterarea continutului site-ului, incercarea de afectare a performantelor serverelor linailsboutique.ro, deturnarea continutului livrarilor catre terti etc) vor fi pedepsite conform legii penale.

Imaginile produselor sunt cu titlu de prezentare, produsele pot suferi modificari cum ar fi : culoare, etc. Culorile produselor pot suferi modificari de nuanta in functie de dizpozitivul de pe care navigati.

Abonare la NewsLetter

Newsletterele conțin informațiid despre cele mai noi oferte, știri, articole și informații despre campaniile și produsele comercializate de LiNailsBoutique. De asemenea, prin abonarea la newsletter permiteți companiei LiNailsBoutique să vă trimită pe mail mesaje despre coșuri abandonate - produse uitate în coșul de cumpărături pe LiNailsBoutique.ro, E-mailuri de follow-up după ce ați achiziționat produse de pe LiNailsBoutique.ro, precum și E-mailuri referitoare la produse față de care v-ați manifestat interesul pe site-ul LiNailsBoutique.ro. Atunci când vă abonați la Newsletter vă puteți aștepta să primiți pe adresa de email furnizată între 1 - 4 newslettere pe săptămână din partea noastra. Vă puteți dezabona cu ușurință în orice moment de la newsletter, apăsând pe link-ul de dezabonare din newsletter.

  

GARANTIA PRODUSELOR   

Garantia produselor este de 24 luni, in cazul persoanelor fizice, respectiv 12 luni, in cazul persoanelor juridice.


     Comanda Minima.  

Comanda minima acceptata pe site este de 25 Lei, fara transport. 

 

Informatii livrare nationala :  

GLS : 

Tarif 20 lei ( la comenzile 50 - 300 lei ), livrare in 24-48 ore de la confirmarea comenzii.

Tarif 35 lei, pentru comenzile cu valoarea intre 0 - 49.99 lei.

La comenzile de peste 300 lei, transportul este GRATUIT, pe teritoriul ROMÂNIEI.

Pentru prima comanda plasata, de peste 700 lei, se percepe un avans de 100 lei, în contul societatii ( datele de plata vor fi furnizate catre client dupa ce se plaseaza comanda ).

Referitor la coletele refuzate/neridicate de catre clienti, trebuie achitata o taxa de 40 lei, reprezentand costul de transport tur-retur al coletului, taxa ce trebuie achitata in avans, anterior trimiterii urmatorului colet. Li Nails Boutique nu se face responsabila pentru eventualele intarzieri ale coletelor, fiind exonerata de orice vina in acest sens prin contractele comerciale incheiate cu furnizorii de servicii de curierat respectiv, GLS GENERAL LOGISTIC SYSTEMS ROMANIA S.R.L.

Trimiteri internationale. Trimitem colete doar in cadrul UE, respectiv 37 tari.

Firmele de curierat care asigura transportul coletelor sunt GLS GENERAL LOGISTIC SYSTEMS ROMANIA S.R.L.

TARIFELE POT SUFERI MODIFICĂRI DE PREȚ, ÎN FUNCȚIE DE FLUCTUAȚIILE INDICILOR DE COMBUSTIBIL, FĂRĂ O NOTIFICARE PREALABILĂ

Timpul de tranzit al coletelor este de 1-8 zile lucratoare, depinde de firma de curierat aleasa si metoda de transport ( aerian sau rutier ).

Cupon Discount / Oferte / Promotii :


Nu se cumulează mai multe oferte/promoții, conform procedurilor interne de acordare a discount-urilor către clienți.

Cuponul de discount primit in urma finalizarii si livrarii unei comenzi cu succes, este un cupon valoric si se primeste pe e-mail-ul introdus de catre cumparator. Cuponul este valabil 365 zile de la data emiterii acestuia, ulterior acestei perioade, acesta devine inactiv.

Cuponul de discount aferent altor promotii / oferte, valoric sau procentual,  NU se cumuleaza cu alte oferte / promotii. In cazul in care cuponul totusi se foloseste in cadrul unei alte promotii/oferte, acesta din urma se va anula.

Un cupon procentual NU se poate cumulua cu alt cupon valoric.


Regulament Promo Black Friday 17% Cupon :

Cuponul se primește automat pe e-mail, la toți utilizatorii care au plasat comanda în data de 24/11/2023, cuantumul comenzii fiind de peste 500 lei. Cuponul se activează automat după ce comanda ajunge în posesia clientului ce a plasat-o.

Cuponul se folosește la comanda plasată din afara contului de client, având utilizare singulară ( single use ).

Dacă se folosește cuponul după data de 1/12/2023 iar ulterior clientul dorește sa facă retur toată comanda sau parțial din comanda pentru care a primit cuponul, i se va scădea valoarea cuponului din produsele pe care dorește sa le facă retur ( în termenul legal ). Spre exemplu : cupon=200 lei. Valoare produse ce dorește clientul să le facă retur=300 lei. Valoare finală restituită clientului=100 lei.


Regulament Calendar Advent


Cadourile primite in urma Promotiei Advent nu se cumuleaza cu alte oferte/promotii iar clientul poate alege daca beneficiaza de cadou Advent sau de discount de membru LNB.


Promotia este valabila in perioada 01-24 decembrie 2023.

Clientii eligibili pentru tombola din luna ianuarie 2024, aferenta Promotiei calendar Advent sunt : clientii care au plasat comenzi din perioada promotiei, au beneficiat de cadoul din calendarul Advent si comenzile acestora au fost livrate cu succes.